1 Temmuz 2014 Salı

İsrail!

Ulan orospunun evladı Netenyahu,3 kişi öldürüldü diye false flag operasyonu yaparak Hamas'ı yok edeceğiz diye masumları katlederek nasıl uyuyabiliyorsun döl yumağı?Siktiğimin savunma mekanizmaların götünü ve kulaklarını öyle bir tıkıyor ki.Zengin ve kötü orospuların arasında çok yaygın bir söz vardır,ben yapmasam başkaları yapacaktı.Ulan amında yılan besleyen öcü cadı,sen yapmasan başkası yapacak diye dünyadaki bütün cinayetleri mi üstleneceksin,kötülüğe ortak mı olacaksın?Sizin gibi kendini iyi zanneden kötülük pisliğiyle dolmuş ahmaklar yüzünden dünya yanıyor ve yanmaya devam ediyor.

Şimdi siktir git!

30 Haziran 2014 Pazartesi

İyi Olan Hiçbir Özelliğin Olmaması

Bazen hani hissedersin ya sanki yolunu kaybeden,mal bir geyiksindir,sonra araba çarpar sana ve ölürsün.Hani bu his vardır ya,hani.İşte bu his insanı siker atar.

Zamanında bir ibnenin deyişiyle nor'mal' insanlar aslında hiçbir boka sahip olmayan,idrar ve adet kanı denizinde Avustralya Çarı III.Wilhelm gibi davranan samimi ağaç dalı gibidir,ama bazılarının da farkındalığı daha yüksektir,bu farkındalık canlıları hiçbir boka yaramadıklarının farkındadırlar,işte yaşam farkında olanın ağzına 42 cm at vibratörü sokar.

Bu normal insanlar,ciddi ciddi bir fiziksel veya zihinsel olarak bir üstünlüklerinin falan olduğunu zannederler ve yine ciddi ciddi mutlu olup yaşar giderler ya,işte bazıları da gidemez,bazıları normal insanlar gibi adet kanı kokusuna alışamazlar,onlar sefaletin,köleliğin,durumun farkındadırlar,işte keşke olmasalardı ne diyeyim şimdi.

Bazı normallerde,yoga,meditasyon,kişisel gelişim,parapsikoloji,komplo teorileri falan okuyarak hayatlarına eğlence ve zevk katmaya çalışırlar,bazıları ise bu dalavere yolların da çıkacağı nihai bok çukurunu bildikleri için bu yollarda da yürüyemezler.

Hiçbir sike derman olmamak da bir anlamda haz verir aslında,özgürsündür çünkü,hiçbir şeyde iyi olmak zorunda değilsin,hiçbir şey yapmak zorunda değilsin,otur televizyona götünü çevirerek izle andaval gibi etrafı.Ya da çık dışarı gökyüzüne falan bak.Beni de bunlar da sıkıyor işte,hayattan zevk alacağım şey yok,normal yaşam koşulları bana göre değil

Yeni İnsanlarla Tanışma

Hiç bana göre değil,nedir bu kepazelik?Özünde pasaklı,berbat kokulu bedenine yapılmadık tıraşlar,traş kremleri,ağdalar,manikür,pedikür..Tabi bazı orospu çocukları bunların benim yaptığım şeyler olduğunu zannedecek,hayır sosyal dalkavuk,senin 'seksist' eleştirilerine maruz kalmamak için her iki cinsiyeti de yazdım,nonoş dölü.

Hem de korkutucu geliyor bana yeni insanlar,yeni insan sonuçta,sağı solu belli olmaz,arada bir sessizlik olur,zaten bu tabu neyse sanki sessizlik olunca adam kaç dakikadır beklediği zamanı bulduğu için büyük bir mutluluk ve zafer edasıyla cebinden SU-25 tipi savaş uçağı çıkarıp götümü alevlendirecek.Niye rahatsız ediyor lan sizi sessizlik?Kendi düşüncelerinizi mi duyuyorsunuz,sessiz olunca sikilesi veya sikesi olmuyor musunuz?Hayır ben Person Of İnterest'teki makineye acıyorum,bir iki tehlike bulacak diye sizin çakış öncesi boş konuşma ritüelinize maruz kalıyor,belki de bundan dolayı Reese'i öldürüyor sonra.Şaka yaptım,şaka hemen kaşınma at kuyruğu.

Saç düzeltme,giysini düzeltme,hepsi büyük sahtekarlık için,zaten sahtekarlar da düzgün giyinmiyor mu?Bakınız ebenizin amı George Bush'a hiçbir konuşmasında üstü çıplak,baksırı arasına kaçmış,göbek sarkmış geliyor muydu?Neyse siktir git şimdi kendi sefaletinde takıl,bok böceği öldüğünde insanlar ortam temizlemesi yaptığı için şükredecek,senin ise ismin bile anılmayacak,anılsa da kapitalist dedenin siktiği ördek olarak anılacaksın.

Sahte Gülüş

Yarrakkkerrrr!!!Sahte gülüş nedir amına koyayım,nedir ulan nedir?Kendini mutlu,samimi göstermek için ne hallere gömülüyorsunuz sizi tecavüzcü sürü koyunları.Siktiğimin insanları,sosyal olmak için mutlu rolü yapmanızı istiyorlar,amına koduklarımın denyoları!İnsanlar birbirlerinin doğal hallerini görsünler,sahtekarlıklara kapılmasınlar,böylece sevgili olduklarında ya da mazallah evlendiklerinde gerçek yüzler görüp kusmazlar.Mutsuz olma hakkımız yok mu amına koyayım hem?Mutsuzum ulan,mutsuzum,aynı zamanda yazılarım da kıl edici,gıcıklık verici,bok gibi,hiçbir değeri olmayan yazılar,bilmiyor muyum zannediyorsun küçük sultan?

Alın sikiciler bana sosyolojik kurtuluş,şu gülümseme sahtekarlığını siktirip atsınlar toplumun tabanından,doğal olmayan gülümseme yakalandığında ayıplansın da kurtulalım şu bizi inandırdıklarını zanneden sahte gülüşçülerden veya da kendini cool göstermeye çalışan andavallardan.


Sikerim Böyle İşi!

Bu hayatın amının çarkına sikimi sokayım,nasıl bir boktanlık budur,yaşam sadece beni mi sikmeye çalışıyor bilmiyorum,ben de gözü olduğu kesin.Çocuk kovalan yaşlı pezevenk gibi üzerime salınıyor,hiçbir kurtuluş yok.Yalnızım amına koyayım,yalnız.Beni anlayabilen,dediklerime yorum getirebilen bir tane insan evladı yok,sanki Superman'in kayıp çocuğuyum anasına sikeyim,niye böyle dalyarrağım bilemiyorum,doğa da bana karşı çalışıyor orospu çocuğu,doğal seçilim ayağında o da eli sikinde beni kovalıyor.Sikeyim böyle işi.

Hem yalnızım,hem mutsuzum,hem de çevremde mutlu ol,eğlen,sevinçli ol diyen dangalaklar var,ulan mal herif ben mutlu olabiliyorum da hayatıma yeni fanteziler kazandırmak için mi mutsuz olmaya çalışıyorum?Vereceğin tavsiyeni sikeyim ben senin,buna tavsiye diyen sözlük varsa onun da amına koyayım.

Lan millet kız kaldırmaktan sıkıldı,ben burada ot gibi yazı yazıyorum,sikerim,hem de günlük yazıyorum,bu blogu kimseye tavsiye etmeyecek,kimseye de bu blogdan bahsetmeyeceğim,çok garip anasını sikeyim,günlük tutmak yerine aslında birilerinin okuması gereken blogda ben hiçbir şey yazmıyorum,böyle düşünüyorsun değil mi hacı?Eğer böyle düşünüyorsan,beynine alt f4 yaparım orospu çocuğu,hayır ve hayır.Şu an kendi kendime küfür ediyor,kendi kendime konuşuyorum ve öldüğüm zaman da kimse bu blogu bulamayacak ve okumayacak,sadece kendim varım,birisi bulursa da çok garip hisseder herhalde,ölü birisinin isyanları,ama şu an ölü,yaşamıyor,bir zamanlar bunları hissetmiş,sonra da yok olmadan önce bunları anı olarak bırakmış.

Neyse orospunun am dolmaları,siktirip gidin,insan özleminde olduğum için hayali birilerine yazıyormuş gibi yapacağım,bir yanım normal insanlardan nefret ediyor,bir yanım da onlara muhtaç gibi,içimdeki gerginliğin kaynağı olan çelişkiyi sikeyim,diyalektiği,Hegel'i,Freud'u hepinizi sikeyim,siktir git!